Skip to content
Go to frontpage
Search
Open main menu
Main menu
Search
Search
Close main menu
Ettevõttest
Meie brändid
Kestlikkus
Uudised
Töö Orklas
Praktika
Kontakt
Investor
Orkla teised ettevõtted Eestis
Orkla.com
Estonia
Orkla on Twitter
Orkla on Facebook
Uudised
Uudised, artiklid, pressiteated
TV 10 Olümpiastarti 54. hooaeg sai avalöögi
Kalevi tehas kasutab üksnes sertifitseeritud metspähklit
Heategevuslikul teatejooksul osales enam kui 14 000 noort
Kalevi tehases on juba 70 tonni jõulumaiustusi valmis
Põltsamaa nobedaimad töötajad panevad tunnis purki 900 kurki
Kalev on taas Eesti armastatuim bränd
Orkla Eesti pälvis mitmekesise tööandja märgise “Austame erinevusi”
Tõime turule uued Pai külmutatud smuutisegud
Kalevi Kummikad valiti Eesti parimaks kondiitritooteks
Toodete kliimamõjumärgis aitab teha teadlikumaid valikuid
Kohvik Maiasmokk sai Green Key keskkonnamärgise
Orkla Eesti tõusis Eesti mainekaimaks ettevõtteks
Kalev tõmbas jõulutootmisele joone alla, 600 tonni maiustusi on valmis
Põltsamaa: kapsaralli on alanud
Põltsamaa saatis loomaaia elanikele 5 tonni kõrvitsaid
Kalev alustas suuremahulist jõulutootmist
Põltsamaa paneb tänavu purki ligi 2200 tonni kurke
Laulu- ja tantsupeolised söövad ära ligi 162 000 kausitäit suppi
Kalev on jätkuvalt armastatuim toidubränd, Põltsamaa populaarsus üha kasvab
Orkla Eesti hinnati kestlikkuses kullavääriliseks
Laulu- ja tantsupeolised söövad peo käigus ära ligi 22 tonni kodumaist köögivilja
Pooled Eesti inimesed pole nõus liha söömist vähendama
Eesti tarbijad peavad kõige jätkusuutlikumaks brändiks Kalevit
Eesti inimesed on Põhja- ja Baltimaade suurimad kliimaskeptikud
Toidu-uuring: mis on iga eestlase külmkapis, sügavkülmas ja sahvris?
Keskkonnateadlik päkapikk ostab Komeedi kommi
Suvise laulukaare all süüakse seljankat, frikadellisuppi ja kanaborši
Kas sina sorteerid hapukurgipurke ja mahlapakke õigesti?
Kalev esitles uuenduslikke täidisega šokolaaditahvleid
Kalevi šokolaadipoes avati esimene iseteeninduskassa
SBTi kinnitas Orkla nullheite eesmärgid
Põltsamaa mahlapakendite korgid enam plehku ei pane
Armastatuim toidubränd Kalev saab kestlikumad pakendid ja uue välimuse
Jätkusuutlikkuse valdkonna juht Evelin Heiberg: meie võimuses on olla see muutus, mida maailm vajab
Orkla Põltsamaa saab uue ilme
Orkla Põltsamaa tehas paneb tänavu purki 3500 tonni eestimaist köögivilja
Põltsamaa toodete soola ja suhkru sisaldus on vähenenud keskmiselt 10%
Uuring: 70% Eesti inimestest pole kaubanduses pakutava taimse toidu valikuga rahul
Debug colour classes
corporate dark
corporate bright
career
product
sustainability