DSC04323-e1654758142205-1200x750-1-aspect-ratio-16-9

Orkla Põltsamaa saab uue ilme

Orkla Eesti Põltsamaa kaubamärk saab sel aastal uue ilme. Uuenduskuur toimub mitmes etapis ja enamus Põltsamaa pakenditest on poelettidel vahetunud aasta lõpuks, mil kodumaine kurk, kõrvits ja kapsas on põllult purki pandud.

Uuenenud Põltsamaa kaubamärgi tutvustusüritusel kattis laua Big Green Egg ja Dominici restorani peakokk Allar Oeselg, kes näitas põnevate retseptide näitel köögis ette, kuidas kasutada Põltsamaa valmistoite ja hoidiseid koduses toidutegemises.

Orkla Eesti juhi Kaido Kaare sõnul on Põltsamaa viimaste aastate fookuses olnud toodete tervislikkus, kestlikud pakendid ja kestlik tootmine. „Meie ambitsioon on olla kaasaegsete toidulahenduste pakkuja ning viimastel aastatel oleme jõudsalt selles suunas liikunud. Muutuste tuules olime jõudnud olukorda, kus lisaks uuenenud sisule ja kestlikumatele pakenditele vajas värskendust ka Põltsamaa välimus,“ ütles Kaare uuenenud Põltsamaa kaubamärgi tutvustamisel.

Viimase seitsme aasta lõikes on Põltsamaa vähendanud oma toodetes lisatud suhkru ja soola koguseid keskmiselt 10% võrra, eemaldanud valmistoitudest maitsetugevdajad ning toonud turule uusi ilma lisatud suhkruta, vähese soolasisaldusega tooteid. Uute toodete puhul on eesmärk kasutada ainult looduslikke lõhna- ja maitseaineid ning tuua turule võimalikult lühikese koostisosade loeteluga tooteid.

Põltsamaa turundusjuhi Siiri Vare sõnul on jätkuvalt oluline ka tooraine kvaliteet ja hooajalisus. „Eesmärk on võtta parim ja värskeim tooraine sealt, kus see parasjagu kasvab. Kui meie mahlad, mahlajoogid ja nektarid valmivad Lõuna-Euroopa ja Brasiilia päikese all küpsenud mahlastest viljadest, siis suurem osa meie köögiviljadest kasvab Eestimaal, Põltsamaa tehasest maksimaalselt 150 kilomeetri kaugusel,“ rääkis Vare.

Pakendimajanduses on Põltsamaa võtnud sihiks minna 2025. aastaks üle täielikult ringlusse võetavate pakendite peale, millest 75% on valmistatud ümbertöödeldud või uuenevast materjalist. Uuenduskuuri käigus viidi taimepõhise kiiresti taastuva materjali peale ka Põltsamaa mahlatooted ja kõrrejoogid, millest viimasel asendus plastikkõrs paberist alternatiiviga.

„Kuigi juba täna on suur osa meie pakenditest ümbertöödeldavad, lisasime pakenditele nüüd vajalikku informatsiooni materjaliliigi ja sorteerimise kohta, et tarbijal oleks lihtne poes paremaid ostuotsuseid teha,“ ütles Põltsamaa turundusjuht Siiri Vare.

Uuenenud Põltsamaa kaubamärgi tutvustusüritusel kattis laua Big Green Egg ja Dominici restorani peakokk Allar Oeselg, kes näitas põnevate retseptide näitel köögis ette, kuidas kasutada Põltsamaa valmistoite ja hoidiseid koduses toidutegemises.

Orkla Eesti AS on Eesti juhtiv toidutööstusettevõte, mis ühendab endas kaht pika ajalooga kohalikku kaubamärki ja tootmisüksust – Kalevit ja Põltsamaad ning esindab Eesti turul mitmeid teisi tuntud kaubamärke nagu Felix, Taffel, Laima, Selga, Vilma, Naturli, Möller’s jt. Oleme osa suurest rahvusvahelisest Orkla kontsernist ja pakume Eestis tööd ligi 600 inimesele. Panustame igapäevaselt nii jätkusuutlikumasse tootmisesse kui ka tervisesõbralikumate toodete arendamisesse.