metsapahklitega-sokolaad-1-scaled-aspect-ratio-16-9

Kalev on taas Eesti armastatuim bränd

Kantar Emori iga-aastase Eesti populaarseimate brändide uuringu kohaselt on Kalev taas Eesti armastatuim kaubamärk.

Eelmisel aastal oli Kalev brändide edetabelis Youtube’i järel teisel kohal. Aastaga kasvas Kalevi populaarsus kõikides vanuserühmades, enim aga 15-34-aastaste seas.  

„On väga rõõmustav, et kohalik maiustuste bränd on tarbijate südameis jätkuvalt erilisel kohal ja taas tipus. Kindlasti on sellele kaasa aidanud Kalevi suur brändi- ja portfelliuuendus, mis oli vajalik ning nagu näha ka edukas samm,“ ütles Kalevi kaubamärki esindava Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja. 

Taas brändiedetabeli tippu jõudmine oli ka üks eesmärke, millega Kalev 2021. aastal, toona brändide edetabelis viiendal kohal olles, brändi uuendamisega tööle asus. Soov oli kasvatada populaarsust peamiselt noorte seas, samas hoides vanemate tarbijate poolehoidu.  

„Muutunud ei ole vaid Kalevi välimus. Paari aasta jooksul oleme turule toonud mitmeid uusi tooted nagu šokolaadibatoonid ja mitmekihilised šokolaaditahvlid, kummikommid ja täidisega küpsised, pööranud enam tähelepanu nii tarbijamugavusele kui kestlikkusele, samas ka optimeerinud oma tootevalikut, et olla efektiivsem ja seeläbi ka jätkusuutlikum,“ lisas Oja.  

Kantar Emori värskete andmete põhjal meeldib Kalev täna ühtmoodi palju nii noortele (alla 25-aastased) kui ka vanemas (üle 50-aastased) vanuserühmas olevatele inimestele. Uuringufirma hinnangul toetub Kalevi esiletõus suuresti kõrgele meeldivusele nendes vanuserühmades. 

Populaarsemate brändide väljaselgitamiseks viis Kantar Emor läbi veebiuuringu, kus vastajail paluti etteantud nimekirja alusel valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat brändi, valik tuli teha enam kui 160 nimetuse ja logo seast. Nimekirja aluseks on Kantar Emori erinevatest brändiuuringutest saadud kogemus. Uuringus osales 1034 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.